M O M E N T S

 
Min fina tjej, är så himla himla nöjd över dom här bilderna så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Hon är inte den mest stillsamma hund. Speciellt inte när allt annat än kameran är intressant. 
 
Idag började min första skoldag, helt okej faktiskt! Har en go klass, skämtsam mentor samt ett enormt bibliotek. För er som inte vet så läser jag till förskollärare på MIUN i härnösand. Vad jag vill minnas så har jag bara vart där en gång förut, för flera år sedan. Idag upptäckte jag staden på nytt, kan nog säga att det är en av de finaste städer jag sett. Det var stora parker överallt, broar, färgglada gamla hus blandat med modern stil. 
Nu är jag äntligen hemma, har hunnit med ärenden och resten av dagen tänker jag bara försöka ladda upp för en raketstart med föreläsningar imorgon. Ha det så fint! 

Kommentarer:

1 ɑ n n i k ɑ:

Söt :)

Svar: tack :)
Sara Salthammer

Kommentera här: